Verem Olmak İçin Yapılması Gereken Tek Şey!..

































İnsan hiç sevdiğine, değer verdiğine, kötülüklere karşı kol kanat gerip koruduğuna bunu yapar mı?.. 'Agu'ların 'Bugu'ların arasına 'Sarı ile Lacivert'i Fenerbahçe'yi neden öğrettiniz?.. Ne yaptım size bu kadar kötü?.. Tedavisi olmayan bir hastalık gibi yerleşmiş durumda bedenime; ömrümden ömür alan, iyi giden günü kötüye çeviren, paranoya bir stresi yerleştiren bir... 'Şey'. Evet yani ben Fenerbahçe'nin bir hastalık olduğunun farkındayım; insan hiç hastalığın farkına varıpta iyileşmek için birşeyler yapmaz mı?.. İşte ben ve benim gibi olanlar yapmıyor; yapamıyor... 
Yazık değil mi ya; günah değil mi?.. Niye Taraftara bunu yapıyorsunuz? Size inanıp, umut eden milyonlarca taraftarın, boynunu bükmek, yaşanmaz ertesi günleri yaşatmak zorunda mısınız?.. 
Bu gece yine yapacağını yaptın(FB-Paok) ve milyonlarca taraftarını 'Verem' ettin. Tebrikler!.. 'Verem'Bahçe!..
Sayın Başkan ve Sayın Aykut Kocaman siz ne kadar umut ederseniz edin, iyi düşünürseniz düşünün bütün iş sahanın içindekilerde... Onlarda kazanmak için Yürek olmadıktan sonra herşey nafile... Bir Emre ile Gökhan Gönül'le olmaz, olmuyor... 


Geçmiş olsun 'Büyük' Taraftar... Yaşar Usta'nın güzel repliğiyle bitirmek istiyorum:


YAŞAR USTA: Taraftar


Saim Bey: Fenerbahçe formasını haketmeyen futbolcular!..


Fenerbahçe'yi haketmeyen tüm futbolculara ithafen!..


" bak beyim sana iki çift lafım var. koskoca adamsın, paran var pulun var herşeyin var. binlerce kişi çalışıyor emrinde, yakışır mı sana ekmekle oynamak? yakışır mı bunca günahsızı, çoluğu çocuğu, karda kışta sokağa atmak, aç bırakmak?  ama ben boşuna konuşuyorum, sevgiyi tanımayan adama sevgiyi anlatmaya çalışıyorum. sen büyük patron, milyarder, fabrikalar sahibi saim bey. sen mi büyüksün? hayır ben büyüğüm, ben yaşar usta. sen benim yanımda bir hiçsin anlıyormusun bir hiç. gözümde pul kadar bile değerin yok. ama şunu iyi bil mağlup edemiyeceksin bizi. çünkü biz birbirimize parayla pulla değil sevgiyle bağlıyız, bizler birbirimizi seviyoruz, biz bir aileyiz, biz güzel bir aileyiz. bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun?"

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına