'Windows'unuz Kapanırken Samimi Olsa...

- Oturumunuz süresince bir hatamız olduysa affola. şimdi bilgisayarınızı kapatabilirsiniz. Bill Gates iyi günler diler. Nereye isterseniz oraya!

- Kah güldük kah eğlendik yeri geldi üzüldük ağladık kızdık... Ancak her güzel şey gibi bu oturumun da sonuna geldik... Yeni bir oturumda görüşmek üzeremicrosoftla kalın...

- Gidiyorsun ama ya dönemezsen? Hadi hakkını helal et Bill Gates'in duaları senin üzerine olsun...

- Windows kapatılıyor bu katliama sessiz kalmayın! Her gün dünyada on binlerce windows kapatılıyor.. Bunların yarısından çoğu orijinal bile değil... Bırakın windowslar açık kalsın...

- Bu akşam da bize ayrılan sürenin sonuna geldik... Yarın yine aynı saatte buluşmak ümidiyle esen kalın!... 

- "Kapatıyorsun ha? tamam kapat bakalım ama bir sonraki oturumda bazı şeyler bıraktığın gibi olmayabilir.."

- Bu kadar... Dağılabilirsiniz...

- Beni böyle istediğin gibi kullanıp sonra kapatamazsın asıl ben seni kapatıyorum

- Bugünü de kazasız belasız atlattın

- Verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz

- Bilgisayarı gerçekten kapatmak istediğinize emin misiniz? Belki güç tasarrufu moduna alsanız daha iyi olur. Yarım saat sonra yine açmak isterseniz hiç olmazsa beni uğraştırmamış olursunuz...

- "Şimdi kapanıyorum ama kullanırken ettiğin küfürleri anlamadım sanma.. Bir daha ki oturumda sorarım ben sana.. "

- "Yedeklemişsindir inşallah.. Hayır bir daha ki açılışta ben aynı ben olmayabilirim de o bakımdan.. eheh"

- Niye kapatıyorsun? Daha karpuz keseceydik!

- Bana biraz daha fazla ilgi göster ve dinlenmeme izin ver.

- Her kapanan pencerenin ardından bir yenisi açılır... Ya yoksa pencere değil de kapı mıydı? Aman be her neyse ben gidiyorum.

- Müsadenle kaçıyorum sahip.

- Tekrar bekleriz efendim..

- Bunu saymayız yine bekleriz.

- 26 saat online kalmayı başararak bugune kadarki en büyük eforunu sarf ettin.. aferin böyle bilgisayarla uğraşmaya devam edersen evde kalacaksın.. Giyinmakyaj yap ve dışarı çık!!!

- Bir daha açılırsam ne olayım.

- E bana müsade artık...
 

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına