Bir Çocuğun Haykırışı... [Tell Me Why-Declan Galbraith]

Açlıkyoksulluksavaş bunlar hepimizin yüreğini yakan kavramlar... Bu kavramlar 10 yaşındaki Declan Galbraith'in sesinde daha bir anlam kazanıyor. İşte o video:

Bir şarkı bu kadar anlamlı ve güzel olabilir mi!

Açlıkyoksulluksavaş bunlar hepimizin yüreğini yakan kavramlar...

Bu kavramlar Declan Galbraith'in sesinde daha bir anlam kazanıyor o henüz 10 yaşındasesi ve yorumuyla müzik eleştirmenlerinin bir numarası dünyamızda yaşanan tatsız olaylara onun için özel yapılmış bir şarkı ile yanıt arıyor. İngiltere'de yaşayan Declan Galbraith'in ailesi aslen İrlanda'lı. İşte size Declan Galbraith'in sesinden ufak yaşında ona ödüller getiren video klibi...

Rüyamda çocuklar dünyadaki her kız ve erkek çocuğu için şarkı söylüyordu.
Gökyüzü maviydi yeryüzü yeşil...
Ve herkes aynı dili konuşuyordu
Zayıf insanlar bile mutluydu..Dünya her insan içindi...
Anlatın bana "neden?"
Herşey neden böyle olmalı?
Anlatın bana neden?
Başka bir şekilde de olabilirdi?
Anlatın bana neden?
Anlamıyorum insanlar neden birbirini incitiyor neden?
Her gün kendime soruyorum
Büyüyüp adam olduğumda ne yapmalıyım?
Benim gerçekliğim savaşa karşı dimdik durmak
Herkese kim olduğumu
Hayatımın ne için olduğunu
Ve ne yapabileceğimi göstermek...
Anlatın bana "neden" anlamıyorum
Anlatın bana "neden"
Herşey neden böyle olmalı?
Anlatın bana "neden?"
Başka bir şekilde de olabilirdi...
Anlatın bana "neden"
Anlamıyorum insanlar niçin birbirini incitiyor neden?



Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına