Bir İnsan Hayatı... İnce Bir İpin Üstünde Geçen Zaman!..

Bir insan hayatı 

Sürücü yavaşlamadan önce hızını kontrol etti hız limitinin 50 olduğu yerde 80 kilometre hızla gidiyordu ve son 4 ay içinde üçüncü kez polis tarafından durduruluyordu.
"Yine kör talih" diye düşünürken trafik polisi kendisine yaklaştı.
Arabasından inip dikkatli bakınca görevli polisin mahalleye yeni taşınan ve selamlaştığı biri olduğunu gördü utandı. Bu durum cezadan daha kötüydü çünkü.

"Merhaba" dedi memur. "Birbirimizi yeniden böyle görmemiz çok ilginç."
Sürücü gülümsedi. "Son günlerde eve hep geç kaldım. Çocuğumun yüzünü kaç gündür göremiyorum."
"Evet anlıyorum" dedi polis memuru. "Ama trafik kurallarını ihlal ettiğini de biliyorum."

Sürücü sinirlendi ve kapıyı sert biçimde kapatarak arabasına bindi. "Neden ehliyet ve ruhsat istemiyor" diye düşünürken memur camı tıklattı ve asık bir yüzle camı aralayan sürücüye bir kağıt uzattı.
Sürücü "Bu ceza değil" diye sevindi ancak kağıtta şunlar yazılıydı.
"Benim de 6 yaşında bir kızım vardı. Çok hızlı araba kullanan biri tarafından öldürüldü. O adam 3 ay hapis yattı ve kendi çocuklarını öpüp koklayabildi. Ama benim kızımı tekrar öpüp koklayabilmem için cennete gidinceye kadar beklemem gerekiyor. Lütfen benim için dua et ve dikkat et. Bir oğlum kaldı."
Sürücü öylece kalakaldı. 15 dakika yerinden kıpırdayamadı.

Evine varınca çocuklarına ve karısına sıkıca sarıldı. Hayatın çok değerli olduğunu ve o hayata saygı göstermesi gerektiğini daha iyi anladı. 

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına