Hoşçakal... [Emre Aydın]

Sen hiç görmedin 
Su vermeye benzedik 
Plastik çiçeklere 
Hiç görmedin 

Sen hiç görmedin 
Dans ettik durmadan 
Kırık camlar üstünde 

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi 
Erirken avuçlarımda ben 
Unutuyorum 

Hoşçakal 
Olacaklar sensiz olsun 
Daha durmam boşluklarında ben 
Unutuyorum 

Sen hiç görmedin 
Baştan böyle yazılmış 
Yok kimsesi kimsenin 
Hiç kimsenin 

Sen hiç görmedin 
Sonu baştan yazılmış 
Bitti bitti bitti kelimelerim. 

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi 
Erirken avuçlarımda 
Ben unutuyorum 

Hoşçakal 
Olacaklar sensiz olsun 
Daha durmam boşluklarında ben 
Unutuyorum 






Emre Aydın - "HoÅ�çakal"
Yükleyen musicplay. - DiÄ�er müzik videolarına göz atın.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına