Aşığım Ben Türkiye'min... [Orhan Hakalmaz]






Mavisine yeşiline

Dört mevsimli iklimine

O güzel tatlı diline

Aşığım ben Türkiye'min



Yaylasına ırmağına

Yedi bölge toprağına

Ay yıldızlı bayrağına

Aşığım ben Türkiye'min



Dedesin Ninesine

Beşikteki bebeğine

Tertemiz can gençlerine

Aşığım ben Türkiye'min



Yaylasına ırmağına

Yedi bölge toprağına

Ay yıldızlı bayrağına

Aşığım ben Türkiye'min

Gazisine Şehidine



Nöbet Tutan Mehmedine

Anaların Nur Yüzüne

Aşığım ben Türkiye'min



Yaylasına ırmağına

Yedi bölge toprağına

Ay yıldızlı bayrağına

Aşığım ben Türkiye'min


Orhan Hakalmaz - Asigim Ben Türkiye'min by Aluxton
Yükleyen Aluxton69. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına