Salome... [Nietzche]



Öyle bir hayat yaşıyorum ki;

Cenneti de gördüm , cehennemi de.

Öyle bir aşk yaşadım ki ;

Tutkuyu da gördüm ,pes etmeyi de.

Bazıları seyrederken hayatı en önden 

Kendime bir sahne buldum , oynadım.

Öyle rol vermişler ki

Okudum okudum anlamadım.

Kendi kendime konuştum bazen evimde

Hem kızdım hem güldüm halime 

Sonra dedim ki “ Söz ver kendine ”

Denizleri seviyorsan , dalgaları da seveceksin 

Sevilmek istiyorsan , önce sevmeyi bileceksin

Uçmayı seviyorsan , düşmeyi de bileceksin

Korkarak yaşıyorsan , yalnızca hayatını seyredersin

Öyle bir hayat yaşadım ki , son yolculuklarını erken tanıdım

Öyle çok değerliymiş ki zaman 

Hep acele etmem bundandı

ANLADIM….



Nietzche

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına