Goo Goo Dolls-Iris... ['I just want you to know who I am']


"I just want you to know who I am

Sadece benim kim olduğumu bilmeni istiyorum"

...



And Id give up forever to touch you

Ve sonsuza kadar sana dokunmaktan vazgeçtim



Cause I know that you feel me somehow

Çünkü beni bi şekilde hissettiğini biliyorum


Youre the closest to heaven that Ill ever be

Sen cennete en yakın olansın, benim olacağım gibi


And I dont want to go home right now

Ve şimdi eve gitmek istemiyorum


And all I can taste is this moment

Ve hissedebildiğim(tadabilidğim) sadece şu an


And all I can breathe is your life

Ve nefes alabildiğim tek yer senin yaşamın


Cause sooner or later its over

Çünkü biliyorum ki er ya da geç bitecek


I just dont want to miss you tonight

Ve sadece seni bu gece özlemek istemiyorum



And I dont want the world to see me

Ve dünyanın beni görmesini istemiyorum



Cause I dont think that theyd understand

Çünkü beni anlayabileceklerini sanmıyorum



When everythings made to be broken

Herşey kırılmışken(mahvedilmişken)



I just want you to know who I am

Sadece benim kim olduğumu bilmeni istiyorum



And you cant fight the tears that aint coming

Akmayan göz yaşlarına karşı savaşamazsın


Or the moment of truth in your lies

Veya yalanlarındaki doğruluk anlarıyla


When everything feels like the movies

Herşey filmlerdeki gibi hissederken(olurken)


Yeah you bleed just to know youre alive

Kan kaybedersin sadece hayatta olduğunu bilmek için


And I dont want the world to see me

Ve dünyanın beni görmesini istemiyorum


Cause I dont think that theyd understand

Çünkü beni anlayabileceklerini sanmıyorum


When everythings made to be broken

Herşey kırılmışken(mahvedilmişken)


I just want you to know who I am

Sadece benim kim olduğumu bilmeni istiyorum


And I dont want the world to see me

Ve dünyanın beni görmesini istemiyorum


Cause I dont think that theyd understand

Çünkü beni anlayabileceklerini sanmıyorum


When everythings made to be broken

Herşey kırılmışken(mahvedilmişken)



I just want you to know who I am

Sadece benim kim olduğumu bilmeni istiyorum




Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına