Sarajevo... [Dino Merlin&Çağrı]

Boşnakça

Sarajevo

Ugasiće se svjetlo na kuli
I prvi tramvaj će krenuti
Izmiliće k'o mravi ljudi
I ko zna gdje će se svi djenuti

Ja ću na pače kod Hadžibajrića
Ili na pitu kod Sarajlića
Ne dam da prođe dan u životu
A da ne osjetim svu tu ljepotu

Malo ću skoknuti i do Kazaza
Tamo je moja dobra stara šahbaza
I biću pijun, biću konj, biću kralj
Ti budi moja kraljica

Zina, Zina, Zina
Kakve oči ima
Zina, Zina, Zina
Baš za uzdisaj
Zina, Zina, Zina
Ne zna šta će s njima
Zina, Zina
Kad me ugleda

Sarayevo güzel sehir
Sensin benim ben senin
U tebi su i kad nisu
Tvoji sinovi
Ve seninleyim

Oslobođenje, Jutarnje, Avaz
Slobodna Bosna, Ljiljan i Dani
Sve ću prelistati, al' prvo namaz
Sa svih se strana čuju ezani

Opet ću skoknuti i do Kazaza
Tu je i moja dobra stara Magaza®
I biću pijun, biću konj, biću kralj
Ti budi moja kraljica

Zina, Zina, Zina
Kakve oči ima
Zina, Zina, Zina
Baš za uzdisaj
Zina, Zina, Zina
Ne zna šta će s njima
Zina, Zina
Kad me ugleda

Sarajevo, divno mjesto
Lijepo, gizdavo
U tebi su i kad nisu
Tvoji sinovi
I Kćeri bogami


TÜRKÇE

Saraybosna

Kulenin üzerindeki ışık yandı
Benim ilk tramvayım durdu
Karınca gibi görünen kişiler
Ve kim bilir nerede tüm giden kişiler

Ben Hadžibajrićada ördek yavrusu yiyeceğim 
Ya da Sarayliç'e yürüyeceğim
Gününüzü hayatınızdan geçmesi için izin vermeyin 
Ve hissettiğiniz tüm güzelliklere

Skoknuti ve Kazaza az olacak 
İşte benim eski iyi santranç tahtam
Bir piyon, at ,kral olacağım
Sen benim vezirimsin

Zina, Zina, Zina 
Ne gözleri var 
Zina, Zina, Zina 
Sadece yas için 
Zina, Zina, Zina 
Ben onlara ne olacak bilmiyorum 
Zina, Zina 
O beni gördüğünde...

Sarayevo güzel Şehir 
Sensin Benim Ben senin 
Sizin oğlunuz bile değil bunlar
Ve seninleyim

Özgürlük, Sabahlar, Avaz 
Özgür Bosna, Dani ve Lilly 
Hepsini okuyacağım ama ilk önce namaz
Her köşesinde duyabilirsin ezan

Yine ben ve Kazaza için skoknuti 
Bu benim eski iyi Mağaza 
Ve bir piyon , at , kral olacağım
Sen benim vezirimsin


Zina, Zina, Zina 
Ne gözleri var 
Zina, Zina, Zina 
Sadece yas için 
Zina, Zina, Zina 
Ben onlara ne olacak bilmiyorum 
Zina, Zina 
O beni gördüğünde...

Saraybosna, harika bir yer 
Evet, gurur duyuyorum 
Sizin oğlunuz bile değil bunlar
Ve kızınızda
...

Şarkının Türkçe sözleri için '  ' a teşekkür ederim...




Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına