Saf... [Enayi Anlamıyla...]

     ...Gülümsememin içime verdiği hazzı, karşımdakilerin beni 'saf' yerine koymalarını farkettikçe sadece kendi kendime yaşadığımı görüyorum... Bunun acı tarafı, çevremdeki insanların böyle davranmaları değil... 'Naif' kelimesinden oldukça 'tiksinmeye'(özür dilerim) başladım... Hatta içimdeki bana ait olmayan çirkin davranışları beslediğini düşünüyorum. Saygı duymak, nezaket göstermek, gülümsemek, iyi olmak, yardım etmek, doğru yaşamak(yaşamaya çalışmak) bu hayatın içinde ve insanların gözünde(daha doğrusu kişiliksiz önyargılarında) naif, pasif, aptal, enayi olarak görünmeme sebep oluyor. Bu an'ların en hoşuma giden tarafı ise, beklemedikleri anda(ki hiç beklemezler) yaptıkları saygısız önyargılı davranışlara sert ve ters tepki gösterdiğim anlar... 
     Niye yahu? Niye, insan karşısındakini aptal yerine koyar? Niye, yüzüne güvendiğini söyleyip, içten içe güvensizliğin tedirginliğinde yaşar? Niye bu haksızlığı hem kendisine hem karşısındakine yapar? Niye bu kadar acımasız bu hayat? Çok afedersiniz ama rahat rahatsız ediyor. Hayattan gördüğüm, insan pişman olmaya, acı çekmeye, kendine acımaya, kendini haklı görmeye, sadece kendisinin hayatın tüm acılarını çektiğini düşünmeye şartlandırmış... Olmazsa olmaz. İçki sofralarının değişmezi değil midir? Kafa çakır olduğunda, siteme, kendisine acımaya başlamak!.. 
     Tiksiniyorum bu hayattan... Tiksine tiksine yazılan kaderi yaşamaya devam ediyorum. Buraya aitsiz 'Aşk'ı Yüreğimde sımsıkı tutarak vakti bekliyorum... Kirlenmemeye, kirletmemeye, acı çekmemeye, acı çektirmemeye, ağlamamaya, ağlatmamaya çalışarak; pişman olmadan ve pişman etmeden... İstemiyorum; inandığım değer uğruna acı çektirmek, pişman etmek, istemiyorum... Aşk bunu haketmiyor... Aşk bu çirkinliklerden çok uzak... 
      Keşke(özür dilerim bu aitsiz kelimeyi kullandığım için) düşüncelere sahip olmadan sadece Yüreğimin sesiyle yaşayabilseydim, yaşatabilseydim... Çirkinleşmek, nefes alarak ölümümdür, sonumdur. Çirkinleşerek yaşamak, yaşatmak, herkes(ki buradaki 'herkes' kendilerini kısırdöngüye bırakan'lar') gibi davranışların içinde kaybolmak İ-S-T-E-M-İ-Y-O-R-U-M!.. 
     Çünkü 'Sen' benim -içindeki Aşk'ı nefesime kattığım- D-E-Ğ-E-R-L-İ-M-S-İ-N...


offf...

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına