'Dolu Dolu Bir Hayat' Bu Bizimkisi...


..çok doluyum. Kelimelerimin anlatamadıklarını, gözyaşlarımın içime ve dışıma süzülen taneleriyle ifade ediyorum; kendime... Bunları yaşatan o güzel mucize'm Aşk'la... 
     Milyonlarca kelimeye rağmen, ara ara da olsa iç hesaplaşmalara rağmen değişemediğini görmek hayatın, her an daha da dolduruyor içimi... Hüzüne ne kadar 'umut'la yakın olduğumu görüyorum. Ve bu yakınlığın beni bende tutmasına katkısını; yüzeyselleşmeme engel olduğunu, değerlere olması gereken saygıyı duymamı sağladığını, ne kadar hayatın hengamesinde maddiyatın esiri olsam da gündüzleri, ayağımda zincirleriyle, geceleri Aşk'ın yüzüyle nefesime nefes kattığını, Aşk'a hayatın karışmasına izin vermediğini görüyorum. 
     Bu benim -kocaman- dünyam... Aşk'ım dünyamdan kocaman, abartmıyorum, hislerimi kelimelere -usanmadan, belki de tekrar ede ede- döküyorum... Yaşanan, yaşanacak olumsuzluklar Aşk'ı değil, Aşk'ın yerleştiği bedenimizi, benliğimizi bitirir. Aşk bitmez; biten- bittiğini söyleyen gururdan öte- herşeydir. 


...

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına