Yokluk... [Orhan Gencebay]

... 

Ben Yokluğu yalnız bende sanırdım 
Meğerse ne yokluk çekenler varmış 
Derdimi herkesten aman fazla sanırdım 
Yoklukla yaşarken ölenler varmış 
Derdimi herkesten aman fazla sanırdım 
Yoklukla yaşarken ölenler varmış 
Ey gönlüm sen benden neler istiyorsun 
Mutluluk yetinmektir bunu bilmiyorsun 
Neden şu haline şükür etmiyorsun 
İsyan ediyorsun 
Görmedin mi dünya hırsın kurbanıdır 
Sende mi hırsla malum oluyorsun 
Dünya gurbetinde birer misafiriz 
Doğarken ne getirdin ne götürüyorsun ne götürüyorsun 
Mutluluk hırstan uzak olabilmektir of 
Mutluluk bir gönülde bir aşk demektir 
Ömrün ilk adımları sevgiyle başlar of 
Mutluluk nefret değil sevebilmektir 
Hasret benim dert benim şu susmayan can benim 
Derde öyle alıştım ki sanki ben dert dert benim 
Derde öyle alıştım ki sanki ben dert dert benim 
Sus gönlüm sus artık dertsiz ömür olmaz 
Herşeye çare var ecele bulunmaz 
Her derdin çaresi var ecele bulunmaz ecele bulunmaz 
Doğacak ümidi henüz kaybetmedim 
Kaybolan ümitlere bağlanıp kalınmaz 
Dünya gurbet yeri bizler misafiriyiz 
Bir yaranın acısı acıyla sarılmaz acıyla sarılmaz 
Mutluluk hırstan uzak olabilmektir of 
Mutluluk bir gönülde bir aşk demektir 
Ömrün ilk adımları sevgiyle başlar of 
Mutluluk nefret değil sevebilmektir 
Hasret benim dert benim şu susmayan can benim 
Derde öyle alıştım ki sanki ben dert dert benim 
Derde öyle alıştım ki sanki ben dert dert benim

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına