'Gizemli Kapı'dan Süzülen Yansımalar...


... Hayat, çok garip, çok değişken, unutkan, vefasız, yüzeysel, utanmaz, arlanmaz, komik, mecbur... YeniTürkü'nün söylediği gibi aslında kısaca 'Maskeli Balo'  bu hayat... Astım hastalarının nefeslerine rahatlık getirmek için kullandığı alet misali, bu hayatın yaşanmazlıklarından her bunaldığımda - bu anlar o kadar çok ve ansızın ki-  Yüreğimden nefesime bir 'Aşk' çekiyorum. Uyuşuyorum, aptallaşıyorum belki ama kendimde kalıyorum; şükür... Öyle yoruldum ki hayatı yazmaktan, konuşmaktan. Hergün aynı olayları farklı insanlarla yaşamak bayağı bir yorucu... Hele birde direniyorsan. Bekliyorum; ellerini sımsıkı tuttuğum Aşk ile, o mucize 'Gizemli Kapı'dan geçmeyi... Gerçeğe doğru... Allah her daim 'yar' 'yardımcımız' olsun inşallah bu yolda. Tüm yüreklerine tutunup direnenlere... 
Saygıyla.


Bab-ı Esrar-Sızı






Bab-ı Esrar-Yansımalar



Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına