Batan Gün Kana Benziyor... [Müzeyyen Senar]


Ne gider gece gece Müzeyyen Senar yorumuyla bu şarkı ama... Saygıyla; kulaklarınızdaki hayatın hengamesini biraz olsun uzaklaştırması temennisiyle...


Batan gün kana benziyor 
Yaralı cana benziyor 
Esmerim vay vay 
Ah ediyor bir gül için
Şu bülbül bana benziyor 
Vay benim garip gönlüm 
Gece kapladı her yeri 
Keder sardı dereleri 
Esmerim vay vay 
Düşman değil sevda açtı 
Sinemdeki yareleri 
Vay benim garip gönlüm
İşte Seni Seven Benim
Senin Aşk'ınla Ölenim
Günah ise Gönül çekmek
Vur boynumu ben öleyim
Kıyma bana güzelim
Güzeller içinde teksin
Gönül hep sevdanı çeksin
Biliyorum en sonunda 
Beni Sen öldüreceksin
Kıyma bana Güzelim
...

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına