"Aylık 150 Milyar Alıyorum"...



Gece internetten, günün getirdiklerine bir bakayım dedim; bakmaz olaydım. Nasıl bir dengesiz düzendir bu, nasıl bir kutsallıktır, onurdur ki yerini paraya teslim etmiş. Başkaları aynısını daha fazlasını veriyor; biz de yapalım; ne de olsa aynı salkımda olmasak da biz de üzümüz değil mi?.. Baka baka kararıyor, karartırıyoruz bu yaşanılası hayatı!.. Kabul etmiyorum, edemiyorum; bu kadar rahat, bu kadar kendince haklı görüp aldığı parayı rahat davranan insanları... Olmadı, Abdullah Hoca... Seni de 'Biz'den sanmıştım; yanılmışım... Biz, 'empati'den uzak durdukça insan olarak 'iyi' olanı yaşamaya asla hakkımız olmayacak... 
 'Milli Takım'ın sadece adı 'Milli'... Ruhu asla!..





"Aylık 150 milyar alıyorum"
Avcı, aldığı ücretin medyaya yansıdığını belirterek, "Ben 32 yıldır futbol hayatımda hiç para konuşmadım. Federasyon, teklifi sunduğunda ne kadar ücret istediğim soruldu. Buraya para konuşmaya gelmediğimi, Türk futbolu için hizmet vermeye geldiğimi söyledim. Bizde gizli kapaklı bir şey yok. Aylık 150 milyar alıyorum" ifadesini kullandı.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına