Gül Senin Tenin... [Bora Duran]






Defalarca denedim olmuyor aşkım 
Ne yaptıysam ben seni unutamadım 
Bi söz var ya diyorsun gel ayrılalım 
Ben senden vazgeçemem isteme yok hakkın 


Söyle aşkım senden uzak 
Ne fark eder nefes almak 
Unutulmak inan bana yok olmak 
Söyle aşkım senden uzak 
Ne fark eder nefes almak 
Vazgeçtim ben her şeyden bak 
Bir canım var oda senin olsun al


Gül senin tenin 
Ben de güller içinde kafesteyim 
Vatanım senin yanın 
Bende senin kölenim 


Söyle aşkım senden uzak 
Ne fark eder nefes almak 
Unutulmak inan bana yok olmak 
Söyle aşkım senden uzak 
Ne fark eder nefes almak 
Vazgeçtim ben her şeyden bak 
Bir canım var oda senin olsun al 


Gül senin tenin 
Ben de güller içinde kafesteyim 
Vatanım senin yanın 
Ben de senin kölenim


Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına