'İşte Böyle Seviyorum'... [Melih Arıdağ]



Seni Özlüyorum Hayal Ediyorum
Katıyorum düşlerime
Issız bir yerde kalmayasın diye
Seviyorum seni böylesine

Kaldım koca dünyada bir başıma
Herşeyden çok umutsuzca
Sıktı artık bu hayat
Sensiz bir ben kalınca 
Boşluktayım adeta süzülüyorum
Herkes gibi konacağım yuvaya
Eriyorum artık bitiyorum
Sensiz bir sona yaklaşmaya

Seni Özlüyorum Hayal Ediyorum
Katıyorum düşlerime
Issız bir yerde kalmayasın diye
Seviyorum seni böylesine

Koydum noktayı bu defa 
And içtin adımı anmamaya
Gün gelipte unutulunca
Seni sevdiğimi hatırla

Seni Özlüyorum Hayal Ediyorum
Katıyorum düşlerime
Issız bir yerde kalmayasın diye
Seviyorum seni böylesine

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına