'One'... [Metallica]



İş dönüşü veya gece mutlaka dinlediğim şarkılardan bir tanesi... Ruhu dinlendiren güzel müziğiyle... İyi dinlemeler...


Enstrumental...



Şarkının sözlerini merak edenlere...



I can't remember anything 
Hatırlayamıyorum hiçbir şeyi 


Can't tell if this is true or dream 
Söyleyemem bu rüya mı gerçek mi 


Deep down inside I feel to scream 
Çığlık atmak istiyor içimin derinlikleri 


This terrible silence stops me 
Bu korkunç sessizlik durduruyor beni 


Now that the war is through with me 
Şimdi savaş benim içimde 


I'm waking up I can not see 
Uyanıyorum ama göremiyorum gözlerimle 


That there is not much left of me 
Pek bir şey kalmadığını benden geriye 


Nothing is real but pain now 
Acıdan başka hiçbir şey gerçek değil şimdi 


Hold my breath as I wish for death 
Nefesimi tut ben dilerken ölmeyi 


Oh please god, wake me 
Oh lütfen Allah'ım, uyandır beni 


Back in the womb its much too real 
Bu çok daha gerçektir rahmin içindeyken 


In pumps life that I must feel 
Hayatı hissetmeliyim kalbim atarken 


But can't look forward to reveal 
Ama sabırsızlanamam açıklamak için 


Look to the time when I'll live 
Yaşayacak olduğum zamana bakarım 


Fed through the tube that sticks in me 
Bana bagli bir tüp besliyor beni 


Just like a Wartime Novelty 
Tıpkı bir savaş yeniliği gibi 


Tied to machines that make me be 
Bağlı olduğum cihazlar yaşatıyor beni 


Cut this Life off from Me 
Bu hayatı benden söküp alın geri 


Hold My Breath as I Wish for Death 
Nefesimi tut ben dilerken ölmeyi 


Oh Please God, wake Me 
Oh lütfen Allah'ım, uyandır beni 


Now the World Is Gone I'm Just One 
Şimdi dünya yok, ben tek başıma. 


Oh God, help Me 
Oh Allah'ım, yardim et bana 


Hold my breath as I wish for death 
Nefesimi tut ben dilerken ölmeyi 


Oh please god, wake me 
Oh lütfen Allah'ım, uyandır beni 


Darkness 
Karanlık 


Imprisoning Me 
Beni hapsediyor 


All That I See 
Tek gördüğüm 


Absolute Horror 
Saf Korku 


I Cannot Live 
Yaşayamıyorum 


I Cannot Die 
Ölemiyorum 


Trapped in Myself 
Kendimde hapsoldum 


Body My Holding Cell 
Vücudum zindanımdır 


Landmine 
Kara Mayını 


Has Taken My Sight 
Görüşümü aldı 


Taken My Speech 
Konuşmamı aldı 


Taken My Hearing 
Duymamı aldı 


Taken My Arms 
Kollarımı aldı 


Taken My Legs 
Bacaklarımı aldı 


Taken My Soul 
Ruhumu aldı 


Left Me with Life in Hell 
Beni yaşamla cehennemde bıraktı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına