Hayat Çok 'Sıcak'...



Hayat çok 'Sıcak'... Çok anlamlı -güzel- Türkçe'mizde bu anlamı ben bu sefer 'bunaltıcı' haliyle kullandım. Sonra sıcağında verdiği ruh haliyle youtube arama bölümüne -ne alaka demeyin- 'serinleten müzik' yazıp arattırdım :)  Bulunan sonuçlardan biri öyle serinletti ki beni... Yüreğimin hep o ilk anlardaki kaldığı yere tüm benliğimi, aklımı, fikrimi, herşeyimi bütünümle götürdü. Çocukça, anlamsız gibi görünen ama dolu dolu bir gülümseme yüzüme yerleşti; tüylerimi diken diken eden, gözlerime, damlamaya hazır yaşlar getiren... 1999 yılında -geç kalarak- keşfettiğim 'Ezginin Günlüğü'nün 'Aşk Bitti' şarkısı çıktı karşıma; çıkan sonuçlarda... Allah, "Senin serinliğin zaten hep içinde, yanıbaşında" der gibi; öyle güzel geldi ki... Hayatın yorgunluğu içinde neler unutuyorum, nelere geç kalıyorum, neleri erteliyorum... Öyle iyi geliyor ki böyle satır aralarının karşıma çıkması... Yanıbaşımdaki Aşk'a yine yeniden tüm 'saf'lığımla ve tüm umudumla sonsuzca gülümseyerek 'İyi ki Varsın' diyorum... Bazen kelimelerimle, bazen bakışlarımla, bazen suskunluğumla... Böyle sıcak bir İstanbul gecesinden serin bir Yürekle " 'Aşk'ınıza iyi bakın" diyorum... 


Saygılar...


'Aşk Hiç Biter mi?..' 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına