'İzmir Marşı'...




İzmir'in dağlarında çiçekler açar. 
Altın güneş orda sırmalar saçar. 
Bozulmuş düşmanlar yel gibi kaçar. 
Yaşa Mustafa Kemal Paşa,yaşa; 
Adın yazılacak mücevher taşa. 


İzmir dağlarına bomba koydular 
Türk'ün sancağını öne koydular. 
Şanlı zaferlerle düşmanı boğdular. 
Kader böyle imiş ey garip ana
Kanım feda olsun güzel vatana. 


İzmir'in dağlarında oturdum kaldım 
Şehit olanları deftere yazdım. 
Öksüz yavruları bağrıma bastım. 
Kader böyle imiş ey garip ana 
Kanım feda olsun güzel vatana 


Türk oğluyum ben ölmek isterim. 
Toprak diken olsa yatağım yerim. 
Allahından utansın dönenler geri 
Yaşa Mustafa Kemal Paşa,yaşa 
Adın yazılacak mücevher taşa


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına