Sabır!..


... İyisiyle, kötüsüyle, aydını, cahiliyle, uyuyanı uyumayanıyla, eğrisi doğrusuyla hepimiz kukla olmuşuz!.. ÖZGÜR İRADE'mizle(!) hepimiz birimizin ipini tutmuş bu yaşanılası hayatı yaşanmaz hale getiriyoruz EL BİRLİĞİYLE!.. Sabır ya sabır Ya Resulallah!... Sabır!.. Sessiz kalamıyorum, susamıyorum, tepkisiz kalamıyorum; her şehit haberinde bir şeyler karalıyorum. Lanet olası maskemi çıkartıp suratımdan alıp kendi ipimi ellerime kendi kendimin kuklası oluyorum. Ne desek boş, ne yapsak boş, ne yazarsak, ne konuşursak boş, kimse sitem etmesin Allah'a... Bu bela BİZİM belamız, kendi kendimize sardığımız... UTANIYORUM BÖYLE BİR HAYATTA NEFES ALDIĞIM İÇİN!..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına