"Ne Olmuş Yani Büyük Adam Olamadıysak Hayallerimizi Satmadık ya!.."



'Rina' filminden özel, satır aralı güzel bir sahne.. Saygılar.



"Gitmek cesaret ister ufaklık; gideceğin yer neresi olursa olsun, sevdiklerinle arana mesafe girince, varış yerinin hiçbir anlamı kalmaz. Vedalaşmakta zor iştir biliyor musun? Oturursun geminin kıçına, bakarsın sevdiklerine, gittikçe ufalırlar, ufalırlar, kaybolurlar geride. O zaman anlarsın işte, vedalaşmak asıl kalana değil, gidene koyar. Yüz defa söyledim sana, hüzünlü değilim; mizacım böyle. Bak, şarabımla beraberim, çocukluğumdan beri hayaller kuruyorum şarabımdan ayrılmadan hem de. Ben şarabımdan ayrılmıyorum, o da bana bunca gidene rağmen, hala hayal kurdurmaya devam ediyor. N'olmuş yani büyük adam olamadıysak; hayallerimizi satmadık ya!.."


Oy dünya yalan dünya 
Yalan, yalan, yalan dünya 

Mecnun Leyla'ya vurulmuş 
Kerem Aslı'ya kul olmuş 
Ferhat Şirin'le yoğrulmuş 
Arzu'yu Kamber'e vereydin ya 
Yalan, yalan, yalan dünya 

Kimisini ağlatırsın 
Kimisini güldürürsün

Genç yaşlarda öldürürsün 
Ölüme çare bulaydın ya 
Yalan, yalan, yalan dünya 

Dağların var yüce yüce 
Yaylaların koca koca 
Yalan dünya uçtan uca 
Sulh içinde olaydın ya 
Yalan, yalan, yalan dünya 

Biraz umut vermedin ki 
Zalimi yere sermedin ki 
Haktan yana olmadın ki 
Yüzünü garibe döneydin ya 
Yalan, yalan, yalan dünya

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına