'Benim Aşkım Beni Geçti'... [Fikret Kızılok]


'Üstad'ın gençlik resimleri eşliğinde... Ruhun daim şad olsun... Saygılar.


Pınarbaşından bulanır canım oy 
İner ovayı dolanır canım oy 
Sende çok anlar talanır canım oy 

Dağlar duman olur 
Çayır çimen olur 
Ben yari görmezsem 
Halim yaman olur 
Vay vay 

İçinceye inmedi mi canım oy 
Dert nedir hiç bilmedi mi canım oy 
Fikre gönül vermedi mi canım oy 

Dağlar duman olur 
Çayır çimen olur 
Ben yari görmezsem 
Halim yaman olur 
Vay vay 

Benim aşkım beni geçti canım oy 
Damla damla gönül deşti canım oy 
Ben değil, o yolum seçti canım oy 

Dağlar duman olur 
Çayır çimen olur 
Ben yari görmezsem 
Halim yaman olur 
Vay vay


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına