'Muraşka'... [Murat Yılmazyıldırım]


'Düş Sokağı Sakin'i Murat Yılmazyıldırım'dan 2 adet 'özel' şarkı; anlayana ve anlamak isteyene değil; sadece 'hissedene'...

"Hayatın karmaşası misali, şarkının kelimelerinden dökülen; Aşk'ın ta kendisi kelimelerinde gizlenen..."

Birincisi;

ferjara hicey
hiceya murarusa
yeliha reji ya hargusa
herridey mandi
kurfara eti loya meni loy hargaya urasa

inna muraska

ina fadey, ina limni, ina godiya

hirceri manju
manjudey inda huji
mendiya fergira yarusa
elderi huncay
araju kayadosa
viteya forasi urasa

inna muraska
ina fadey, ina limni, ina godiya

ina godiya..... godiya..... ina godiya..... godiya..

yuvaşi derey
memiley danatuji
efiyo lahsi dar urasi

inna muraska
ina fadey, ina limni, ina godiya

ina godiya..... godiya..... ina godiya..... godiya

inna muraska
ina fadey, ina limni, ina godiya

**************************************


Hadi gel yaklaş... 
düşlerimin içinden çık.. 
Aşkımın içine gir. Allah'ın mağarasındayım ve sıcak yatağımı sana sunmaktayım muraşka...
Ölme...
Ölmeden yaklaş gecelerin mavi sevişlerinden beni ayırt et. 
Çünkü dünyaya ışıklar vermek için geldim ben... 
Bulutlar kadar Ak... 
Denizler kadar Mavi... 
Aşklar sunan insanlara. 

Hadi gel muraşka... 
Aşkıma cevap ver... 
Çünkü en güzel sevişen benim. 
Dünyayla, kuşlarla, insanlarla... 
Yaklaş hadi gel... 
Gel muraşka... 
Soğuk gecelerime. 
Yıldızları kabart sıcaklığı sunan vücudum seninleyim... 
Sıcaktan öleyim? 
Koynuna tak beni... Kalbinin içine... 
Hadi kalbinin içine gireyim... 
Kalbinin içinden geçeyim... 
Yıldızlar kadar sapla beni, bedenimi... 
Hadi hadi muraşka... 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına