Uykudan Önce...


'Anlamsızca Hayata Serzeniş'

...Kurtuluyorum, hepinizden, herşeyinizden, düzeninizden, kurallarınızdan, yasaklarınızdan, idollerinizden, öğrettiklerinizden, kandırmalarınızdan, poh pohlamalarınızdan, aptal yerine koymalarınızdan... Bu saydıklarımdan fazlası var, yazmadığım... Böyle bir mucizeyi(akıl) taşıyıp, nasıl bu kadar dengesiz bir canlı olabiliyor insanoğlu anlayamıyorum. Anlamak da istemiyorum artık. O kadar yoruldum ki... Doğru olmaya, dürüst olmaya, 'Onur'lu olmaya, çalmadan, hak yemeden kazanmaya, tarafsız olmaya, kim doğruysa ona doğru demeye çalışmaktan... Yoruldum... Aa, tabii bunlar için hiç yorulur mu insan?! Değil mi, bunlar zaten olması gerekenler, Bunlar olacak ki yaşadığın hayatta başarılı olasın!.. Bir yerlere gelebilesin, insanlar sana saygı duysun. Yıkanmış beyinleriniz, gerçekleştiremediğiniz hayallerinizle empoze ettiğiniz düşünceler doğrultusunda olması gerekeni, doğru, iyi, dürüst olmayı hep başkaları için yapmak zorunda olduğumu düşündüm. Hep birilerine iyi görüneyim, birileri bana saygı duysun, beni başarılı bulsun diye çabaladım; bir yandan kendi kendime bunların zaten özüm olduğunun hissi bilincini yineleye yineleye. Gündüzlerin sahteliğinden kurtulup, gecenin karanlığında birazdan yaşayacağım acıdan beter acılar yaşadım. Öyle bir çıkmaz sokak ki aitsiz düşünceleriniz. Öyle, iki ucu çoklu denklem ki. Birileri istiyor diye -kabul etmeseniz de- birbirinizle deliler gibi tartışıyorsunuz, 'BENİM DÜŞÜNCEM' doğru diye!.. Ne diye, neden, empatisiz, saygısızca. Varlıklarınız düşüncelerinizin doğrulu kadar ne yazık ki!.. Oyalanıp duruyorsunuz, iyi olanı istiyorsunuz, merhametlisiniz, SÖZDE!.. Size binlerce kelime yazsam nafile... Bir "hadi canım oradan!" demeniz yeter, hayatınıza devam etmek için. İnanmıyorum hiçbirinize... İnsanoğlu kadar vahşi ve acımasız bir canlı  -ne yazık ki o mucizemizi, aklımızı yüreğimizle kullanmadığımız için- yok!.. Bu dünya sizin!.. Zamanımı bekliyorum; dünyama varmak için... En az hasarla, sizin gibi olmamak için katlanarak, sessizce... 

Keşke bu uyku beynimi tamamen sıfırlasa; gitsem sadece Yüreğimin götürdüğü yere...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına