Ne Mutlu Bana ki Türk'üm!..


hakan şükür'ün "ben Türk değilim"ine ve Türklüğünden utananlara ithafen...


Öncelikle başlığımdan dolayı bir art niyet aramayın lütfen.  Hayatımın hiçbir anında karşımdaki insana dilinden, dininden, cinsinden dolayı saygısızlık etmedim. Ne kendimi karşımdakine karşı, ne de karşımdakini kendime karşı üstün görmedim. Kaderci birisi olarak insanların 'Özgür İrade'leri olduğunun bilinciyle yaşıyorum. Saygının karşılıklı olduğu düşüncesiyle bana zarar vermeyene zarar vermemeyi -şükür- Atalarımdan aldığım saygıyla, örfle, adetle çok iyi biliyor ve uyguluyorum. Ama şunu kabul edemiyorum; kendi benliğini, özünü benimsemekten utanan, korkan, kaçan, kabul etmeyen kişilerin benim Milliyetime saygısızlık yapmalarını, aşağılamalarını, kötü göstermelerini kabul etmiyorum!.. Yeni bir polemik konusu yaratmaya çalışıp, Şehitlerimizi, Ailelerini görmezden gelip -korkakça!- birileriyle anlaşmaya çalışırken, onların gözüne hoş görüneceğiz diye ödün üstüne ödün verenlerin zaten Türk'lüğünden şüphe ederim!.. Yapmayın Allah aşkınıza; yapmayın. Gelmeyin bu oyuna!.. Bilinç altımıza sinsice girip, tüm özümüzü yok etmeye çalışıyorlar. Sadece birileri değil, siyasetin içinde olan her biri!.. Biz durup dururken kimseye zarar vermedik tarih boyunca vermeyeceğiz de... 

Hangi ırktan, milletten, dinden olursa olsun, bana, milletime, dinime saygılı olana saygım sonsuzdur...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına