Ruhun Daim Şad Olsun Barış 'Abi'...


Ruhun daim şad olsun güzel insan, Barış 'Abi'...

ne güzel sözler söylemişsin; ezgiler eşliğinde... Ne güzel bu sözlerdeki satır aralarını fark edip, kendini 'fark edene'...




Bu akşam yine garip bir hüzün çöktü üstüme 
Hücrem soğuk bir tek sen varsın düşlerimde 
Demir kapı yine kapandı ağır ağır üzerime 
Kelepçeler yine vuruldu kilit kilit yüreğime 

Derin derin soluyorum seni gecelerce 
Duvarlara kazıdım ismini her köşeye 
Dudakların şeker gibiydi, baldan öte baldan ziyade 
Pembe pembe yanakların, gülden öte gülden ziyade 

Sabret gönül sabret, sakın isyan etme 
Bir gün elbet bitecek bu çile, isyan etme 
Dört kitaptan başlayalım istersen gel söze... 
Orda öyle bir isim var ki kuldan öte kuldan ziyade 
O'nu düşün O'na sığın O senden öte benden ziyade 

Bir sabah elbet güneş de doğacak penceremde
Ama bil ki ateşin hala yanacak yüreğimde 
Gözyaşlarım akıp gidecek, selden öte selden ziyade 
Bir canım var vereceğim, baldan öte baldan ziyade 

Sabret gönül sabret, sakın isyan etme 
Bir gün elbet bitecek bu çile, isyan etme 
Dört kitaptan başlayalım istersen gel söze... 
Orda öyle bir isim var ki kuldan öte kuldan ziyade 
O'nu düşün O'na sığın O senden öte benden ziyade 

Bir ben var ki benim içimde, benden öte benden ziyade 
Bir sen var ki senin içinde, senden öte senden ziyade 
Bir ben var ki benim içimde, benden öte benden ziyade 
Bir sen var ki senin içinde, senden öte senden ziyade 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına