'Aşkımızın Duası'... [Orhan Gencebay]



Dünya gözlerinde ağlıyor gibi 
Her damla aşkımızı bağlıyor gibi 
Dünya gözlerinde ağlıyor gibi 
Her damla aşkımıza bir dua gibi 

Kaderim bile seni benden çok sevdi 
Derdinde mutluluk var aşk seni bana verdi 
Yarınlar bak ufukta aşkımıza gel gel diyor 
Kucak açmış hep ümitler bizi bekliyor

Bitti artık ızdırabım 
Gönlüm buldu mutluluğu 
Bir dünya ki benim dünyam 
Aşk dolu senle dolu 

Sensiz ölecektim inan kahrımdan 
Bir ses bekle dedi çok uzaklardan 
Sensiz ölecektim inan kahrımdan 
Bir ses bekle dedi çok uzaklardan 

Beklemek çok hüzünlü sessiz bir şarkı gibi 
Çek derdi ızdırabı aşkıma hep yıllardan 
Sen hep o sevgilisin sen hep o beklenensin 
Sen benim dertlerimin en güzelisin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına