'Anne'lerinizin 'Anneler Günü'nü kutlarım...


Aşk'a tutunmak, inanmak, yaşamak, hissetmek böyle bir şey. Tüm zerrenle, hissinle ve aldığın nefesle yaşamaya başlarsın; başladığında... Aşk'tan öncesi vardır, ve sonrası sonsuzluğu... Anne-leri-m, her nefesimde içten saygı duyacağım, borcumu -Onlara- hiç bir zaman ödeyemeyeceğim kişiler. Bu dünya, Onların nefes alabileceği, yaşayabileceği yer değil aslında... Bu benlikte taşıdığım günahlarımın neredeyse tamamı Onlara aittir... İstemsiz sitemler, kızgınlıklarla, kırgınlıklarıyla doldurmuşum günah defterimi... Onları suçlama değil tabii ki ama;  .....anlatamam bunu biliyorum. Bildiğim bir şey tün benliğimi Aşk'a teslim ettiğim... Ve Aşk için nefes alışım, direnişim, sabrım, savaşım... Size(Annem'e ve Annem'e) saygım sonsuzluğuma giden nefesimin içinde hep olacak. Size minnettarlığım, borcum her daim olacak. Teşekkür ediyorum size, varlığınızla, varlığımıza sebep olduğunuz için...
     Şu an yanımızda olan  ve Sonsuzluğa uğurladığımız Annelerimiz ve tüm 'Anne' vasfıyla nefes alan Annelerin  gününü içtenliğimle kutlarım... Saygılarımla.






Anne ben yapamadım 
Herkes bir şey oldu 
Ben olamadım 

Anne ben bilemedim 

Yasalar varmış 
Ben öğrenemedim 

Anne ben seçemedim

Oyunlar oynandı 
Ben kazanamadım 

Anne ben bulamadım 

İnecek duraklar vardı 
Ben duramadım 

Anne ben kaçamadım 

Yaşamak güzeldi 
Ben saklanamadım


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına