'Olanlar Olmuş'... [İlhan İrem]


...gramofon.blogcu.com adresindeki "Böyle bırakıp gitmek olmadı Paşa'm" konusuna ithafen...

(http://gramofon.blogcu.com/boyle-birakip-gitmek-olmadi-pasa-m/13841188)

Giderken bıraktığım 
Asmalar üzüm olmuş. 
Yerlerde bütün kollar 
Bütün bağlar bozulmuş. 

Ben mi geç kaldım yoksa, 
Mevsimler mi soğumuş? 
Görmeyeli buralara 
Olanlar olmuş,olanlar olmuş... 

Giderken bıraktığım 
Gökyüzü toprak olmuş. 
Yıldızlar, çakıltaşı, 
Güneş bir yaprak olmuş 

Ben mi yaşlandım yoksa 
Dünya mı alt üst olmuş? 
Ben gideli buralara 
Olanlar olmuş,olanlar olmuş... 

Kalsaydın yokluğunla yok olmazdı bu şehir 
Kaçmakla mutluluklar bulunmuyor bunu bil. 
Yaprak kıpırdamıyor, yüreğim öyle susmuş 
Sana,bana,sevgimize 
Olanlar olmuş,olanlar olmuş... 

Giderken bıraktığım 
Gülüşler bakış olmuş. 
Kahkahalar buralarda 
Özlenen yakış olmuş. 

Ben mi gülmüyorum Tanrı'm? 
İnsanlar mı somurtmuş? 
Görmeyeli buralara 
Olanlar olmuş,olanlar olmuş. 

Kalsaydın yokluğunla yok olmazdı bu şehir 
Kaçmakla mutluluklar bulunmuyor bunu bil. 
Yaprak kıpırdamıyor, yüreğim öyle susmuş 
Sana,bana,sevgimize 
Olanlar olmuş,olanlar olmuş...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına