'Ali Yazar Veli Bozar'... [Barış Manço]


...Protestoculara, protestoya sebep olanlara, protestoyu kullanıp kendine çıkar sağlayanlara, hayata, tüm 'idol'lere, '...ist'lere, 'izm'lere... Yaptığınız şundan farksız:

'Ali yazar Veli bozar'!..

Ağzına, yüreğine sağlık Barış 'Abi'...

"...anlayana..."
Ali yazar Veli bozar küp suyunu çeker azar azar 

Gözümde yaş görseler erkek ağlar mı derler 
Gökler ağlıyor dostlar ben ağlamışım çok mu 
Rahmet yağarken dostlar ben ıslanmışım çok mu 

Ali yazar Veli bozar küp suyunu çeker azar azar 
Üzülmüşüm neye yarar keskin sirke küpüne zarar

Bir gün dönsem sözümden düşerim dost gözünden 
Dünya dönüyor dostlar bir sözden dönsem çok mu 
Devran dönüyor dostlar ben dönmüşüm çok mu 

Ali yazar Veli bozar küp suyunu çeker azar azar 
Üzülmüşüm neye yarar keskin sirke küpüne zarar 

Barış yolun sonunda yürü demek boşuna 
Hayat duruyor dostlar ben durmuşum çok mu 
Yaşam bitiyor dostlar ben bitmişim çok mu


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına