Cahilsen İnançlı Olsan N'olur Olmasan N'olur!!!






Akşamı zor bekledim, müsait olsaydım gündüz ekleyecektim bu yazdıklarımı... Nasıl bir cehalet içinde insanlar, nasıl bir şarlatanlık içinde, nasıl bir ONURSUZLUK içinde bir kez daha gördüm. İnsanların hatalarını, yanlışlarını yüze vurmaktan hiç hoşlanmam, haz etmem; ama bunu eklemek zorundayım. Çünkü bu, bu çok farklı çok!.. 'Teyze' vasfını hak etmeyen bir 'canlı'(insan demeye dilim varmıyor, ama Allah'tan, başka bir sıfatta yakıştırmak istemiyorum) mitingde öyle bir laf etmiş ki!.. Dinlediğimde yanaklarım kızardı, utandım; bir kez daha böyle bir hayatta nefes aldığım için. Buraya eklemeyeceğim o videoyu; çoğu kişi zaten seyretmiştir. Nasıl bir cahillik, nasıl bir kendinden uzaklaşmışlıktır bu, nasıl bir onursuzluk!.. Her şeyi laf olsun diye yapıyorsunuz her şeyi!.. Korkarak inanıyorsunuz ki, her şeyin başlangıcı zaten bu. Yürekten değil hiç bir şeyiniz. Samimiyetsiz, araştırmadan, dinlemeden, anlamadan inanıyorsunuz. Delireceğim aklıma geldikçe. Sizin gibi zayıf karakterliler yüzünden inancım hakarete uğruyor!.. Namaz kılarsınız, oruç tutarsınız, başınızı kapatırsınız, ama dedikodu yaparsınız, insanları hor görürsünüz, saygı duymazsınız, sadece kendiniz gibi olanların varlığına inanırsınız!.. Sen bütün İslam'ın İman'ın şartını yerine getir; benim 'kul' hakkımla diğer tarafa gittiğin sürece benim için 5 para etmez senin inancın!.. Ben senin gibilere karşı çıkanlar gibi genelleme yapmıyorum; ama ne yazık ki senin gibilerinin varlığının da az olmadığını biliyorum!.. Aldığınız nefes, yaşadığınız hayata yazık be!.. Uyanın ya, uyanın. Uyuya uyuya inancı öğrenmiş, öğretiyorsunuz. Kafası boş olanı İmam Hatipe göndersen ne yazar yahu!.. Kaç tane tanıdığım var,(yine genelleme yapmıyorum) karaktersiz, içi başka dışı başka İmam Hatip mezunu!.. Ne anlamı var, orada okumasının ne?!. Yürekten olmayan inancın sonucu değil mi zaten bu hayatın hali... Herkes karşısındakine karşı çıkıyor. Çok meraklısınız gruplaşmaya, ayrışmaya... Bütünleşin yahu bütünleşin; saygıyla bütünleşin. Laf olsun diye milyon kez Mevlana'dan alıntı yaparsanız!.. Yapmayın, uygulayın 'Ne olursan ol yine de gel'i!... Hepinizden(bu canlı gibi olanlardan, bunu kullanıp tüm genele yayanlardan) tiksiniyorum!.. Öyle bir çamurun içindesiniz ki, içinde TOPRAK yok!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına