'Dünyanın Sonuna Doğmuşum'... [MaNga]


Naber bak, bende dert yok tasa yok 
Mutluyum artık beynim yok 
Dikmişim ekrana gözlerimi 
Başka da bir ihtiyacım yok 

Kişisel neyim kaldı ki bir iletim olsun 
Tıklana tıklana her şeyim ortada 
Atın ölümü arpadan olsun 
Her yiğit gibi benimki de meydanda 

Tıklama konusu yeni bir dava 
Mahkemelerde görülüyor hala 
Namusu bacak arasında ararım 
Dişi sinek bile görsem laf atarım 

Çakmam bakmam, üçe beşe bakmam 
Önüm,arkam, sağım solum markam 
Bana pastamı verin, ekmeğe gerek yok 
Ben tüketmeden var olamam 

Ayna ayna, hadi söyle benden daha gamsızı var mı? 
Ayna ayna, hadi söyle benden daha arsızı var mı? 

Dünyanın sonuna doğmuşum 
Ya da ölmüşüm de haberim yok 
İyi bilirdik derler elbet ardımdan 
Bundan büyük bir yalan yok 

Yok,bundan büyük yalan yok 

Bana dokunmayan yılan bin yaşasın
Dedikodu yapar,keyfime bakarım 
Ağzımda sakız, elimde çantam 
Fink atarım kaldırımlarda 

Bağlanmaya sonuna kadar karşıyım 
Ama dizilerimden beni ayırmayın 
Değişir dünyam bir tuşla uzaktan 
Elimdeki kumandam hayatıma kumandan 

Yeni bir kart verdi bugün bankam 
Puanlarım artık en büyük kankam 
Olmasa da taşla beş kuruş para 
Cebimdeki telefon on numara 

"Bak kızım, yedi kocalı hürmüz gibi dolan 
Ama ailemizin kızı gibi davran, 
Seni alacak da biri bulunur elbet 
En kolay parayı hep sen kazan" 

Ayna ayna, hadi söyle benden daha gamsızı var mı? 
Ayna ayna, hadi söyle benden daha arsızı var mı? 

Sıkıldım çok, her dakika düşünmekten, üzülmekten 
Artık yok, kalmadı gücüm düşmekten, yenilmekten 
Pişmanım erken vazgeçmekten kendimden 
Bu alem geçmiş kendinden 
Ne gelir elden? 

Dünyanın sonuna doğmuşum 
Ya da ölmüşüm de haberim yok 
İyi bilirdik derler elbet ardımdan 
Bundan büyük bir yalan yok



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına