'Yarısı Gündüz Yarısı Gece'... [Pamela/Atakan Ilgazdağ]


Güzel ezgi; hayata dair değil de, özlemle sadece yaşanılası Aşk'ı fısıldar gibi... Ya da bana öyle geldi...


Aynı günün içinde yarısı gündüz yarısı gece 
Peşinden koştum ve farketmedim farketmedim 
Aklımda hep aynı soru 
Yalan olan ne ne doğru. 
Cevapları sordummu farketmedim farketmedim 
İki ayrı deniz suları karışmmıyor 
İki ayrı dünya yıldızlar barışmıyor 

Gördüğüm her rüyada duyduğum her şarkıda
Aldığım her nefeste sen yalnızca sen. 

Aynı günün içinde yarısı gündüz yarısı gece 
Peşinden koştum ve farketmedim farketmedim 
Aklımda hep aynı soru 
Yalan olan ne ne doğru. 
Cevapları sorduğumu farketmedim farketmedim 

İki ayrı deniz suları karışmıyor 
İki ayrı dünya yıldızlar barışmıyor 

Gördüğüm her rüyada duyduğum her şarkıda 
Aldığım her nefeste sen yalnızca sen.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına