'The Man Who Sold The World'... [David Bowie]


Seyrettiğimiz 'Fringe' adlı dizinin -ne yazık ki- son sezonunun 9.bölümünde çalan bir müzik, ezgisi hoşuma gittiği için eklemek istedim. 70'lerin güzel bir parçası :) İyi dinlemeler.

Bakışlarımızı kaçırdık
Ne , ne zamandı konuşmuştuk
Orda olmadığım halde
Onun arkadaşı olduğumu söylemişti
Sürpriz olan
Gözlerine konuştuğumda
Yalnız öldün diye düşünmüştüm
Uzun çok uzun zaman önce

Hayır ben değil
Asla kontrolü kaybetmedik
Karşında duran
Dünyayı boşvermiş bir adam

Güldüm ve elini sıktım
Ve eve dönüş yoluna koyuldum
Her yeri aradım
Yıllarca dolaştım
İlgisiz bir bakış takındım
Varolan milyonlarca insana
Yalnız ölmeliydim
Uzun çok uzun bir zaman önce

Kim bilir
Ben değil
Asla kontrolü kaybetmedik
Karşında duran

Dünyayı boşvermiş bir adam


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına