'Eğri Büğrü'... [Barış Manço]


Gittiğim yol, bu hayatın yolu değil; ama Barış 'Ağabey'in dediği gibi "eğri büğrü ama yine de doğru"... 

Bana yolun seç diyorlar 
Bozuk yolu seçer miyim 
Eğri eğri doğru doğru 

Seçemezsen geç diyorlar 
Ben yolumdan geçer miyim 
Eğri eğri doğru doğru 

Kimi batı kimi doğu 
Kuzey güney hepsi doğru 
Kim seçer ki bozuk yolu 
Eğri eğri doğru doğru 

Benim yolum bana doğru 
Hiç yolumdan döner miyim 

Eğri eğri doğru doğru 
Eğri büğrü ama yine de doğru 

Bana yarin seç diyorlar 
Vefasız yar seçer miyim 
Eğri eğri doğru doğru 

Seçemezsen geç diyorlar 
Geç desen de geçer miyim 
Eğri eğri doğru doğru 

Kimi tatlı buğday tenli
Kimi mahmur dudu dilli 
Kimi esmer nokta benli 
Eğri eğri doğru doğru 

Ben bulmuşum nazlı yari 
Geç desen de geçer miyim 

Eğri eğri doğru doğru 
Eğri büğrü ama yine de doğru 

Sevdiğini al diyorlar 
Alsam bile yar yeter mi 
Eğri eğri doğru doğru 

Var yoluna git diyorlar 
Bir yol ile iş biter mi 
Eğri eğri doğru doğru 

Bir karışta toprak gerek 
Üstüne de kuru malı 
Yar içinde oturmalı 
Eğri eğri doğru doğru 

Barış demek toprak demek 
Ben kendimi verir miyim 

Eğri büğrü ama yine de doğru 

Barış demek toprak demek 
Ben kendimi verir miyim 

Eğri Büğrü ama yinede doğru


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına