Acizsiniz... Hadsizsiniz... Tarihsizsiniz... Onursuzsunuz...








İntikam partisi... Şu an Türkiye Cumhuriyeti devletinin başındakiler yılların verdiği ezilmişliğin acısını tüm 'TÜRK' Milletinden çıkarıyorlar. Hadsizlere -çözüm süreci adı altında- verecekleri tüm ödünleri vererek. Anılmayan kelimeleri anmaya, vatan hainlerinin elini sıkmaya, el ele kol kola 'VATAN' kavramını, 'TÜRK' kavramını tamamen yok etmeye çalışıyorlar. En çok zoruma giden de, yıllarca pısmış, acizce sessiz kalanların, birilerinin hadsiz cesaretlerinin arkasına sığınıp, hadsizce konuşmaları... Sizler en büyük karaktersizlersiniz. Bu yaptıklarınızın hesabı elbet sorulacak. Bu dünyada, diğer tarafta, Allah bilir. Ama dileğim, diğer tarafa kalsın hesap. İnancınızla hak ettiğinizi düşündüğünüz Cennet'inize, Şehitlerimizin kul haklarından dolayı giremeyin inşallah!.. Kin duymuyorum, kendim için istemiyorum, beddua etmiyorum ama bunları asla kabul etmiyorum. İşinize geldiği gibi inancımızı yorumlayıp, Müslümanlıkta ırk ayrımı yoktur deyip sonra bu zamanın düzenine göre davranamazsınız. İstemiyorum böylesi demokrasiyi de, onursuz huzuru da!..

Allah'a havale olun hepiniz!..

Hainlerin 'kalleş'likleriyle Şehit olan tüm Vatan Evlatlarımıza ithafen...

UNUTMADIK... UNUTMAYACAĞIZ!..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına