'Thank You'... [Dido]


My tea's gone cold, i'm wondering why 
I got out of bed at all 
The morning rain clouds up my window 
And I can't see at all 
And even if I could it'd all be grey 
But your picture on my wall 
It reminds me that it's not so bad 
It's not so bad 


I drank too much last night, got bills to pay 
My head just feels in pain 
I missed the bus and there'll be hell today 
I'm late for work again 
And even if I'm there,
They'll all imply that I might not last the day 
And then you call me and it's not so bad 
It's not so bad and 


I want to thank you for giving me the best day of my life 
Oh just to be with you is having the best day of my life 


Push the door, 
I'm home at last and I'm soaking through and through 
Then you handed me a towel and all I see is you 
And even if my house falls down now 
I wouldn't have a clue 
Because you're near me 

I want to thank you for giving me the best day of my life 
Oh just to be with you is having the best day of my life 

******************************

çayım soğudu,niye olduğunu merak ediyorum 
yataktan tamamen kalktım 
bu sabah penceremde yağmur bulutları var 
tamamen göremiyorum 
ve görebilsem bile,o gri olmalı 
ama duvarımdaki resmin 
o bana çok kötü olmadığını hatırlatıyor 
o çok kötü değil 

dün gece çok içtim,faturaları yatırdım 
kafam sadece acı içinde 
otobüsü kaçırdım ve bu gün cehennem olmalı 
işe yine geç kaldım 
ve orda olsam bile, 
onlar bana güne dayanamadığımı derler 
ve beni aradıktan sonra artık o çok kötü değil 
o çok kötü değil ve 

hayatımın en güzel gününü bana verdiğin için sana teşekkür ederim 
oh sadece seninle olmaktan dolayı hayatımın en güzel gününü yaşıyorum 

kapıyı itele, 
sonunda evdeyim ve doğruca sarhoş oluyorum 
sonra sen bana bir havlu uzattın ve görebildiğim herşey sadece sendin 
ve evim yıkılıyor olsa bile 
bir ipucum olmazdı 
çünkü sen yanımdasın 

hayatımın en güzel gününü bana verdiğin için sana teşekkür ederim 
oh sadece seninle olmaktan dolayı hayatımın en güzel gününü yaşıyorum 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına