Aşk Nedir?..


Çok özel çok ve sadece Aşk dolu bir video... Videoda alt yazı mevcut ama; kaçırmamanız için konuşmayı ekledim. Aşk'lı seyirler... 


"...Bunu hiçbir zaman yük olarak saymadım. Ne olursa olsun. Herşeyi yapmam lazım, uyandığı an'dan yatağa gittiği an'a dek. Herşeyini kesinlikle yaparım. Dişlerini temizler, duş aldırır, giydiririm; herşey. Fakat bu bir ayrıcalık. Bunca yıldır sevdiğim ve hala sevmeye devam ettiğim biriyle ilgilenmeyi, büyük bir ayrıcalık olarak sayıyorum. Bu yıl bizim, 50. yıldönümümüzü kutlayacağımız yıl. Bizim hikayemiz Aşk dolu bir hikaye. Ben O'nu ilk kez 8 yaşındayken gördüm. Ve abisi en iyi arkadaşım oldu. Beraber büyüdük ve bizim büyüdüğümüz gibi O'da büyüdü; şunu biliyordum ki, ben abisiyle ve diğer arkadaşlarla futbol oynarken beni kesiyordu. Ve ben bisiklet sürerken beni kesmeye devam etti; fakat hiç ilgilenmiyordum. Ben 17, O ise 16 yaşındaydı. O'nu giyinmiş, kuşanmış ve dört dörtlük bir elbise ile gördüm; ve boom! gitti... Bundan böyle benim için kesinlikle 'tek'ti. İlk çıkmaya başladığımızda bisikletimi oturduğumuz yerden O'nun oturduğu yere sürerdim. Cumartesi öğleden sonraları yaklaşık 5 kilometre falandı; çünkü bu bizim buluşmak için tek şansımızdı. Ve bu O'nun banyo günüydü ve şampuanı için özel bir krem kullanırdı. Ve halen kokusunu alabiliyorum; çünkü o kadar güzel, o kadar eşsiz bir kokuydu ki... O tam anlamıyla özeldi. Bir bisikletimiz vardı. Her yere onun üzerinde giderdim. Ve nihayetinde Glad'de bir bisiklet aldı. Ve onun önüne bir bebek koltuğu koyduk ve bebeğimizi bisiklet üzerinde onunla birlikte dolaştırdık. Evet bisikletler hayatımızın bir parçasıydı. 2004-2005 civarıydı ve birşeylerin ters gittiğini fark etmeye başladım. Ve sonuç olarak O'na 'korkunç hastalık' Alzheimer teşhisi kondu. Hep yurt dışında yaşadığımdan, bir bisikletle çok şey yapılabileceğini biliyordum. Dolayısıyla bir bisiklet yapmam lazımdı, sandalyeden yapılmış bir bisiklet. Onu sahile götürdük ve sahil kenarı boyunca sürdük. Ve bunu yaparken çok sayıda insan gördük. İnsanlar gelip bizimle konuştu. O'nun her ihtiyacıyla ilgilenmekte kararlıyım. 'Her' ihtiyacı ile... Görüyorsun; Allah bizi çok sıradışı sevdi. Ve şunu anladım; Allah O'nun Aşk'ını benim kalbime koymuş. Çünkü Allah'ın beni ne kadar çok sevdiğini anlayabiliyorum. İşte bu benim sevgili karım; sevdiğim... O bunca yıl boyunca benim için çok şey yaptı. Fakat şimdi yapamıyor, ama ben yapabiliyorum. Ve O'nun Aşk'ını O'na geri döndürüyorum. Bu öyle bir Aşk ki, benim O'nun için 'Herşeyi' yapabileceğim anlamına geliyor. O benim prensesim ve ben O'nun William'ıyım. Ve bu başka şekilde olmazdı. Olabilir miydi? Hayır. Hayır hiçte olmazdı. Biz birbirimize Aşığız..."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına