Rauf Denktaş; Seni de Unutmadık...


Ruhun daim şad olsun Güzel İnsan... Senin gibiler göç ettikçe, bizler daha bir mahsunlaşıyoruz, bu yaşanmaz hayatta...

Kendi sesinden:

"Cumhuriyeti ilan etmemiz, suç demişti bazı arkadaşlar; zamanında. Şimdi Allah kendilerini getirdi, bu cumhuriyetin, bu devletin başına oturttu. Şimdi bakın, dolayısıyla biz emanetçileriz. Üzerinde yaşayalım, hür yaşayalım diye, canlarını kanlarını vermiş olan insanların, bize bırakmış oldukları toprakları, babamızdan miras bulmuş mirasyedi gibi, ne satabiliriz, ne de bırakıp kaçabiliriz; koruyacağız. Sonuna kadar koruyacağız. Şimdi, ben bir şey yapmadım, siz yaptınız; ben de sizinle beraber yürüdüm be kardeşim. Ben de beraber yürüdük... Beraber yaptık... Eksik olmayın. Allah kimseyi, vatanından uzakta bırakmasın. Kimsenin bayrağını gönderden indirmesin... En büyük duam budur... Ben buraya moral almaya gelmiştim, moral alarak gidiyorum. Allah hepinizden razı olsun... Teşekkür ederim. "



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına