'Hababam Güm Güm Güm... Hababam'...


Teşekkürler Fenerbahçe... Güzel insanları hatırlattığın, bilmeyen, tanımayanlara tanıttığın, Onların o temiz yüreklerini sevindirdiğin, Onurlandırdığın için teşekkürler... Keşke tam kadro olabilselerdi; 'Mahmut Hoca'mız, 'Hafize Ana'mızla... Gözlerinde, şaşkınlık, geçmişe dönemeyecek olmanın verdiği tarifsiz acı, ama her şeye rağmen 'Saygıyla' anılmanın verdiği haz vardı; her birinde... Her birinizin önünde saygıyla eğiliyor, ellerinizden öpüyorum. Bana okulda -olması gereken yer- vermedikleri 'Hayat' dersini verdiğiniz için; karakterimdeki tarafsızlıkta, doğruluk ve dürüstlükte payınız olduğu için tekrar teşekkür ediyorum. Belki de bu yüzden bu 'hayat'ı kaybettim ama şükür tüm benliğim, karakterim ruhuma ait nefes almaya devam ediyorum... 










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına