"Muuuuuusaaa Muuuusaaaa Muuuusaaaa Muuuuusaaaaaaa"...


...Biz Millet olarak çok duygusalız; haksızlıklar yapılır, hakkımız yenir ama zorda birisini gördüğümüzde, ezilen birisini gördüğümüzde içimizdeki kötülüğü susturup vicdanımızla yaklaşırız karşımızdakine. Bu yüzdendir; 'balık hafızalı' oluşumuz, bu yüzdendir kendi kendimize öz eleştiri olarak halk arasında "acıma yetime........" diye söylenmemiz, bu yüzdendir dokuz köyden kovulmamız!.. Bu akşam Fenerbahçe-Kayseri Erciyes maçını seyrederken kritik durumlarda kaçırdığı goller için Sow'a söylendim. Kızamadım ama; bir volkan'a ya da emre'ye ya da gökhan'a kızar gibi... Sonra içimi burkan görüntüyü gördüm; gözlerim doldu. O an sahada olup, omuzlarından tutup 'Adamsın', sıkma canını olur böyle şeyler demek istedim; en azından stad daki taraftarlara eşlik edip: "Muuuuuuusaaaaaa Muuuuuusaaaaa Muuuuuuusaaaaaa Muuuuuuusaaaaa" diye bağırmak istedim... Sıkma canını 'Adam' gibi 'Adam' Sow... O maçtan çıkmamalıydın; psikolojini anlamayıp, sözde profesyonel davranan Ersun Hoca'ya kzdım. O maçı sahada bitirip gitmeliydin soyunma odasına. Varsın olsun kaybedelim maçı, bir kişi eksik oynayalım; ama seni kaybetmeyelim... Olacak inşallah; bu hafta olmadı, haftaya inşallah...








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına