'Sağlıkta Devrim'!.. 4.5TL...


Yazmak istemiyorum; mümkün olduğunca hayatımın hiçbir evresinde siyasete dair bir şeyler olmasın diye sürekli kaçıyorum, sessiz kalıyorum TARAFSIZ kalıyorum ama olmuyor... Kurtulamıyorum... Aşk'ın hayatta karşılaştığı ve zarar gördüğü en büyük tuzak; siyaset... İstemsiz düşünceleri, gerginliği vücuduma bir pislik çuvalı gibi yerleştirip, gönül gözümü kör etmeye çalışıyor... Hayata dair olmayan Aşk'ın en güzel tarafı ve o içindeki gerçek Aşk'ı tertemiz hissedebilmek için olması gereken tarafsızlık ve dürüstlük sessiz kalmama izin vermiyor. Öksürük misali, içimden atmak için bu pisliği yazmam lazım... Kendime kıza kıza... İnternette dolaşırken gördüm haberi. Nasıl bir yönetim anlaşıyıdır; sürekli maddi olarak sömürmek; bir yandan veriyor gibi görünüp diğer taraftan daha fazla almak... Alo 182'yi aradığınızda, randevu alın ya da almayın, dakikalarca bekleyin ya da saniyelerce işiniz bitsin. Ödeyeceğiniz para 4.5TL... Kapitalist düzenin en pis tarafı; paranın araç değil, amaç olması. Senin sürekli çaresizce paranın kölesi durumunda, ölene kadar çalışman, sürekli bir hırs, daha başarılı olma, birilerine bir şeyleri ispat etme kaygısı içinde olman... Yazık. Kabul edemediğim; 'Elhamdülillah Müslümanım' diyen birisinin bu düzenin bir parçası olup, insanları bu şekilde yönetmesi... Sizin inancınızı sorgulayacak 'Varlık' ben değilim. O, sırası geldiğinde, bu dünyada ve diğer tarafta, gerekenleri sizlere melekleriyle anlatacak... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına