ermenilerin TÜRK Soykırımları!!! (7)



Timsal Karabekir : "Babam diyor ki; Erzuruma o kadar yaklaştım ki , artık insanların dişlerini görecek kadar yakınlarındayım. Gülerek beni karşılıyorlar... Biraz daha yaklaştığım zaman ortada bir gayri tabiilik hissettim; bu insanlar hiç kımıldamıyordu. Daha yaklaştığım zaman ıstırapla gördüm ki, her biri canlı canlı birer kazığa oturtulmuştu. Istıraptan kasılmıştı yüzleri, gülmüyorlardı! Allah benim gözümün gördüğünü dünya üzerinde hiçbir göze göstermesin. Bunu Ermenler yapmıştı. Bizim özür dilemeye gerçekten ihtiyacımız var, ama kendi ecdâdımızdan onlara lâyık olamadık!"


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına