Dolaşırken Gördüm; Paylaşmak İstedim... Müzik ve Ezginin Günlüğü'ne Dair...


Güzel Yürekli İnsanlarsınız vesselam... Azınlığız ama... Hep böyle kalacağız...

alıntı:

"...Yıllar önce Ezginin Günlüğü çıkmıştı televizyona. Spiker alacağı çemkirik cevaptan emin şunu sormuştu: telif hakları ve korsan albümler hakkında ne düşünüyorsunuz? Grubun solisti yumuşacık ses tonuyla şunu dedi ve benim gönlümü fethetti: Ben hiç üstünde durmuyorum, çünkü bizim albümlerimizi alacak olanlar çoğunlukla üniversite öğrencileri oluyor ve onların şartlarında albüm almak kolay iş olmuyor! Ben bizi dinledikleri için onlara ancak teşekkür edebilirim..."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına