İncir Reçeli II... [Ekim'de Sinemalarda]


...

"...bir şeyi merak ediyorum; size de oldu mu hiç? Sofraya iki tabak çıkarıp tek başına yemek yediğiniz. Sonra bulaşığın kısa sürmesine üzüldüğünüz. Çamaşır makinesi dolsun diye çok hafta beklediğiniz... Bana çok oldu; size de oldu mu hiç?.. Sabah cezveye iki yumurta atıp, ikisini de yemek zorunda kaldığınız; önce zili çalıp sonra soğuk anahtarla eve girdiğiniz; her boka göğüz gerseniz de sırtınızın kirli kaldığını hissettiğiniz... Bana çok oldu, size de oldu mu hiç?.. Ölüm haberini aylarca kullanmadığı çorabından aldınız mı? Bir kavanoz incir reçeli miras kaldı mı size? Bana kaldı... Ve hiçbir tatlı acıtmadı genzimi bu kadar... Siz, en sevdiğiniz şarkıdan atladınız mı hiç?.. Ben atladım; yere düşmesi bir ömür sürüyor..."



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına