'Green Grass'... [Cibelle]


İyi ki varsın... İyi ki doğdun... Aşk.






Lay your head my heart used to be
Yatir basini eskiden kalbimin oldugu yere 

Hold the earth above me
Dünyayi üstümde tut

Lay down in the green grass
Yesil çimlere uzan

Remember when you loved me
Beni sevdigin zamani hatirla


Come closer dont be shy
Yakina gel utanma

Stand beneath a rainy sky
Yagmurlu gökyüzünün altinda ayakta dur

The moon is over the rise
Ay dogmak üzere

Think of me as a train goes by
Beni düsün bir tren geçip giderken


Clear the thistles and brambles
Deve dikeni ve bögürtlenleri temizle

Whistle Didnt He Ramble
O gezinmedi mi

Now theres a bubble of me
Simdi benim bir balonum var

And its floating in thee
Ve o havada uçuyor


Stand in the shade of me
Gölgemde dur

Things are now made of me
Cisimler simdi benden yapilma

The weather vane will say
Rüzgar gülü söyleyecek

It smells rain today
Bugün yagmur kokuyor


God took the star and she tossed them
Allah yildizi aldi ve o onları salladi

Cant tell the birds from the blossoms
Agaçlardaki çiçeklerdeki kuslar anlatamaz mi

Youll never be free of me
Sen asla benden bagimsiz olmayacaksin

He'll make a tree from me
O benden bir agaç yapacak


Dont say good bye to me
Bana veda etme

Describe the sky to me
Bana gökyüzünü tarif et

And if the sky falls, mark my words
Ve eger gökyüzü düserse, sözlerimi isaretle

We'll catch mocking birds
Eglenen kuslari yakalayacagiz


Lay your head my heart used to be
Yatir basini eskiden kalbimin oldugu yere 

Hold the earth above me
Dünyayi üstümde tut

Lay down in the green grass
Yesil çimlere uzan

Remember when you loved me
Beni sevdigin zamani hatirla

Remember when you loved me
Beni sevdigin zamani hatirla

Remember when you loved me
Beni sevdigin zamani hatirla

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına