'A Thousand Years'... [Christina Perri]


Heart beats fast 
Kalp atışları hızlanır 
Colors and promises 
Renkler ve sözler 
How to be brave 
Nasıl cesur olurum ? 
How can I love when I'm afraid to fall 
Düşmekten korkerken nasıl sevebilirim ? 
But watching you stand alone 
Ama seni izlemek tek başına 
All of my doubt suddenly goes away somehow 
Bütün şüphelerim her nasılsa birden gider 
One step closer 
Bir adım daha 


I have died everyday waiting for you 
Seni beklerken her gün öldüm ben 
Darling don't be afraid I have loved you 
Sevgilim korkma sakın seviyorum seni 
For a thousand years 
Bin yıldır 
I'll love you for a thousand more 
Bir bin daha severim 

Time stands still 
Zaman durur 
Beauty in all she is 
Ondaki güzellikten 
I will be brave 
Cesur olacağım 
I will not let anything take away what's standing in front of me 
Karşımda duran şeyin hiçbir şey alıp götürmesine izin vermeyeceğim 
Every breath 
Her nefes 
Every hour has come to this 
Her saat işte sona geldi 
One step closer 
Bir adım daha 

I have died everyday waiting for you 
Seni beklerken her gün öldüm ben 
Darling don't be afraid I have loved you 
Sevgilim korkma sakın seviyorum seni 
For a thousand years 
Bin yıldır 
I'll love you for a thousand more 
Bir bin daha severim 


And all along I believed I would find you 
Bunca zamandır seni bulacağıma inandım 
Time has brought your heart to me 
Zaman kalbini getirdi bana 
I have loved you for a thousand years 
Seni seviyorum bin yıldır 
I'll love you for a thousand more 
Bin yıl daha severim 

One step closer 
Bir adım daha 
One step closer 
Bir adım daha 

I have died everyday waiting for you 
Seni beklerken her gün öldüm ben 
Darling don't be afraid I have loved you 
Sevgilim korkma sakın seviyorum seni 
For a thousand years 
Bin yıldır 
I'll love you for a thousand more 
Bir bin daha severim 


And all along I believed I would find you 
Bunca zamandır seni bulacağıma inandım 
Time has brought your heart to me 
Zaman kalbini getirdi bana 
I have loved you for a thousand years 
Seni seviyorum bin yıldır 
I'll love you for a thousand more 
Bin yıl daha severim


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına