Devekuşu Kabare Müzikleri-Aşk Olsun(Sefarad&Evlilik Düeti)


...

Unutulmaz Devekuşu Kabare'ni müzikleri... Zeki Alasya-Sema Yunak eşliğinde... (Sema Yunak'ı seslendiren Yonca Evcimik'tir)


Bu bekarlıktan bıktım usandım 
Metreslerimden hiç tat almadım 
Bu bekarlıktan bıktım usandım 
Nasiplerimden hiç tat almadım 

Şimdi tek arzum evlenmektir kararım 
Lakin münasip bir bayan nerden bulayım ? 

Şu bekarlıktan bıktım usandım 
Aşıklarımdan hiç tat almadım 

Şimdi son arzum evlenmektir kararım 
Lakin münasip bir koca nerden bulayım ? 
İşte bir bayan pek minimini 
Acep söylersem sever mi beni ? 

Matmazel bana verir misin elini ? 
Al elimi hem kalbimi sensin sahibi 
Matmazel bana verir misin kalbini ? 
Al elimi hem kalbimi sensin sahibi 

İşte kavuştum ben aşığıma 
Tanrı çıkardı seni karşıma 
Aç kollarını gel aguşuma 
Darısı bekarların başına 

Bizi görenler sakın kıskanmasınlar 
Bir eş bulup evlenerek mesud olsunlar


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına