Devekuşu Kabare Müzikleri-Aşk Olsun(Sahiplenme)


...

Unutulmaz Devekuşu Kabare'nin müzikleri... Zeki Alasya-Nevra Serezli eşliğinde, 'Sahiplenme'...


Nerede Aşk varsa, orada elveda özgürlüklere

Nerede Aşk varsa, sahip çıkılır, haciz konulur hatta karakterelere
Değil mi ki sevmişim seni bir kere 
Bunu burnundan getirmeliyim

Değil mi ki koymuşum sana etiketimi
Benden olasın, ben sen olasın
Sen artık benim, eşyam, benim, malımsın

Yok artık öyle, sağa sola bakınmak, ona buna sırıtmak
Değil mi ki bir kere boş bulunup da, 
Sevmek gafletinde bulundun beni
Bitti, artık, her zaman, sevmek için, beni, bundan böyle, mecburi...

Artık her yerde, her gün, her şeye rağmen,
Hep en güzel, hep en zeki, hep en çekici,
Olmak zorundasın

Değil mi ki sevmişim seni bir kere 
Bunu burnundan getirmeliyim
Değil mi ki koymuşum sana etiketimi
Benden olasın, ben sen olasın
Sen artık benim, eşyam, benim, malımsın



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1889 Şam'dan Güzel Bir Hikaye... [Kalenderi-Dehri Gezsen]

'Kadınım- Doğum(Şiir)'... Volkan Konak...

Hangi Marka Hangi Ülkenin... Meraklısına